Women Try Augmented Reality Makeup

Comments

  1. Gina Eaves

    Gina Eaves11 days ago

    Watching the girl pump that lip gloss made me cringe. You don't pump your makeup like that, it introduces air into the container and dries everything out!

  2. Lizzy Steele

    Lizzy Steele19 days ago

    1:59

  3. Theworldbyme

    TheworldbymeMonth ago

    Nina did soooo goooddd

  4. Piper Campbell

    Piper CampbellMonth ago

    Seriously I’m sorry but Nina’s nose ring is just not quite right

  5. Pia Lauren

    Pia LaurenMonth ago

    i fell off my chair when I saw Nina with the nose ring lmao

  6. Alyssia Pratt

    Alyssia PrattMonth ago

    Chloe kinda looks like Amy Lee to me.maybe it's the eyes with the smoky eye

  7. Mia

    MiaMonth ago

    if you’re not wearing the nose ring for the right reason aka a wedding then don’t wear it at all

  8. Jacynta Middlemass

    Jacynta MiddlemassMonth ago

    Whats with the monacle attached to her nose? 😂

  9. Evelin Mcloud

    Evelin McloudMonth ago

    Anyone else notice that the photos looked paler than the girls IRL? Maybe it was the lighting? Idk?

  10. Emma J

    Emma JMonth ago

    Every new look Nina tries never works

  11. Elizabeth Chandler

    Elizabeth ChandlerMonth ago

    stop pumping the product!

  12. Cats and Books forever

    Cats and Books foreverMonth ago

    What is with the nose ring???

  13. no name

    no nameMonth ago

    the intro scared me

  14. Cik Pessimist Introvert

    Cik Pessimist IntrovertMonth ago

    I thought this is already a thing since a few years ago😕 There are a bunch of auto-makeup apps for android and iphone out there

  15. Allen Family

    Allen FamilyMonth ago

    WHAT IS ON NINA S NOSE!!!!???

  16. Melinda Shute

    Melinda ShuteMonth ago

    Why did Shila completely miss the corners of her lips..?

  17. Jessica West-Sanchez

    Jessica West-SanchezMonth ago

    Has no one used a snapchat filter before?

  18. Meghan K

    Meghan KMonth ago

    Nina girl you have no good friends if they arent telling you the truth about that nose ring. I hope its for a video

  19. Ceara Bostick

    Ceara BostickMonth ago

    Meghan K it looks horrible!

  20. Asha Overstreet

    Asha OverstreetMonth ago

    most of these comments are about her nose ring lmao

  21. Patricia Anderson

    Patricia AndersonMonth ago

    Nobody is talking about how they have no idea what they're doing?

  22. Leo

    LeoMonth ago

    Every damn comment is about her nose ring. Get over it

  23. Elisha [insert last name here]

    Elisha [insert last name here]Month ago

    They are so beautiful without makeup. They don't really need it.

  24. Gigi Smith

    Gigi SmithMonth ago

    What a waste of a video. The nose ring thru the entire video off. I thought it was snot at first.

  25. Lara Žohar

    Lara ŽoharMonth ago

    was I the only one to notice the BLIMEY sticker on the laptop? #harrypotterreference

  26. Noodleletta

    NoodlelettaMonth ago

    Yeah Nina’s nose ring shook me take it off bby she’s beautiful buttttt

  27. Abbie Sartori

    Abbie SartoriMonth ago

    Why is nina always doing cringey things PLS

  28. Kitty Kittens

    Kitty KittensMonth ago

    I LOVE her nose ring!❤️❤️❤️

  29. Samara

    SamaraMonth ago

    What kind of app is this? 😲

  30. Cara L

    Cara LMonth ago

    Nina kinda sounds like Ashly haha

  31. ALLY

    ALLYMonth ago

    Y’all stop commenting on her nose ring. It’s 2018, if she wants to wear it, let her.

  32. lilly karamela

    lilly karamelaMonth ago

    What is the name of this app ??

  33. yeonseu

    yeonseuMonth ago

    MY GIRL SHILA LOOKING BOMB AF!!!😍😭🔥

  34. Tatiana Boukhantsova

    Tatiana BoukhantsovaMonth ago

    Why is it that when i see an app such as this i think of how we make it out of 1s and 0s, instead of how the make up looks.

  35. Astor Reinhardt

    Astor ReinhardtMonth ago

    That app does not work for me...makes me look awful. I don't wear makeup anyways but ugh I don't see myself trying any time soon.

  36. Jacqui Power

    Jacqui PowerMonth ago

    Omfg Nina

  37. Which Cat

    Which CatMonth ago

    so everyone is talking about a nose ring but i dont see anyone with a nose ring? am i going crazy?

  38. Ceara Bostick

    Ceara BostickMonth ago

    Which Cat in the beginning of the video. I don’t know her name but one of the girl has a nose ring that goes like to her ear..

  39. Joleneee Joleenne

    Joleneee JoleenneMonth ago

    Oh NOoooooo that noseee ring 😨

  40. localcaitortot

    localcaitortotMonth ago

    When I was in Japan there were tons of photo booths for appearance augmentation. It was so interesting! When I (a pale white girl) used them, they made me look like an alien; they tended to widen the eyes and whiten the skin before adding faux makeup.

  41. abbi Kenney

    abbi KenneyMonth ago

    That nose thing to much

  42. Zena

    ZenaMonth ago

    I think that if the nose ring was for a video then wear it for the video (being that it is a “I wear ‘blank’ for amount of time) but those are for weddings and they usually don’t look that tacky they are really gorgeous. Like blitz/diamond bindis aren’t just wore with a t-shirt and sweats but come on she could of at least dressed up or even wore an outfit that suits it rather than wearing casual clothes.

  43. Erika Kurnia

    Erika KurniaMonth ago

    You gals need to try LOOKS app from Line

  44. trintiy acevedo

    trintiy acevedoMonth ago

    Tbh at first I didnt know what was on her face but then I relized it was a nose ring lol ( not hating i just didnt know what it was )

  45. Deniz Z.

    Deniz Z.Month ago

    Does a realistic make up app like this site exist?

  46. Ceara Bostick

    Ceara BostickMonth ago

    Deniz Z. Yes I had one before and it was fun to go on there and just mess around with different makeup looks I forget what it’s called.. just search it on safari. 😊

  47. Maisie Collings

    Maisie CollingsMonth ago

    Google.com

  48. ToppKlass // 레이

    ToppKlass // 레이Month ago

    there’s an app called look (it’s by the company snow,, they have a lot of other filter apps) and it’s seriously such a good fake makeup app lol

  49. RedWolfSaver

    RedWolfSaverMonth ago

    I'm sorry. I just think if the Nath was gold in color it would have looked nicer with her skin complexion. I'm all for diversity but the white just looks weird and you can hardly see any of the details on it.

  50. Boston Book Bitty

    Boston Book BittyMonth ago

    That blue lipstick is beautiful!

  51. Deltora

    DeltoraMonth ago

    shila is gooooooooorgeous

  52. Hilly_Billy

    Hilly_BillyMonth ago

    Ok, so here is an Indian perspective about that nose ring. My first reaction was, "Why? Just...why?". That nose ring is only worn by a girl on her marriage and to wear it on a day to day basis would be so incongruous. Secondly, the one she is wearing looks so cheap quality wise. Plus it looks so funny with her skin tone. hahahahahahaha

  53. Natalie

    NatalieMonth ago

    I thought that was a NG tube..

  54. Still Just-Me

    Still Just-MeMonth ago

    1% Actually commenting on the video 1% Just random statements 98% NOSE RING!1!!!111!!!!!!11!1!

  55. Kate Findlay

    Kate FindlayMonth ago

    Why in the simulation photo does everyone look like they want to die

  56. Mattie Taylor

    Mattie TaylorMonth ago

    I feel like everyone is always mad over Nina lol

  57. Abby mossuto

    Abby mossutoMonth ago

    The thing definitely made their skin look lighter than it was

  58. Sophie Helsinger

    Sophie HelsingerMonth ago

    that nose ring tho

  59. Kitty Spalla

    Kitty SpallaMonth ago

    I ALWAYS WEAR BLUE LIPSTICK. YUUUUUUUUUS!!

  60. darealleelee

    darealleeleeMonth ago

    Damn. Most of these comments are about the nose ring lol 😂😂

  61. alexis Flowers

    alexis FlowersMonth ago

    the nose ring is soooo cool it would look even better on her if it was like a gold and emerald

  62. Colette Walker

    Colette WalkerMonth ago

    soooooooooo its like snapchat

  63. Eve Casey

    Eve CaseyMonth ago

    buzzfeed if your gonna use a website or whatever in your videos at least put the link to it in the bio

  64. Alex Hood

    Alex HoodMonth ago

    hey at least Nina is being brave and trying to show how unique she is. some people don't even try.

  65. I am someone

    I am someoneMonth ago

    I thought the makeup was fine

  66. Alysarine Payne

    Alysarine PayneMonth ago

    Maya's liner wow 😱😻

  67. Esther Ruol

    Esther RuolMonth ago

    5:33 Did she just not even bother filling in the corners of her mouth? 😂

  68. Starya

    StaryaMonth ago

    People, these are REAL WOMEN! Not everyone of us, in fact the rarest of us are like those instagram models and pro in this.

  69. Dilynne H.

    Dilynne H.Month ago

    That nose ring thing really startled me lol caught me off gaurd. The color is so white, it's so freaking huge, thought she had a string of snot across her face. 🤔😕

  70. Sophia Mila Wishes

    Sophia Mila WishesMonth ago

    I’d like to see this with online shopping for clothes lol

  71. Autumn Is Cool

    Autumn Is CoolMonth ago

    STOP COMMENTING ON THE NOSE RING!

  72. Ingrid Van Gijzel

    Ingrid Van GijzelMonth ago

    Snapchat is shook

  73. MoPeaDaz

    MoPeaDazMonth ago

    “I’m gonna go steal this lipstick now. Goodbye”