Kevin Hart: Betrayed By Close Friend | TMZ Live

Comments

  1. Ill Nyx

    Ill Nyx11 minutes ago

    Wow

  2. iTz Newblood

    iTz Newblood3 hours ago

    Nigha see Nigha doo

  3. Don’t no How I do it

    Don’t no How I do it13 hours ago

    Pussy ass shit I hate ppl that do fAke shit Kevin Kool shit he didn’t drug or rape the girl

  4. Rico Brown

    Rico Brown13 hours ago

    I’m watching this thinking 💭... hurry up and get to the fuckin story

  5. This Is Indie

    This Is Indie16 hours ago

    Some celebrities be true friends and most friends betray their celebrity friends so be very careful with the word friend especially in the entertainment and sports industry this has nothing to do with the illuminati this is all in the individual fuck friends I need real family

  6. Dexter White

    Dexter White18 hours ago

    they're all scum

  7. heygurl2712

    heygurl2712Day ago

    harvey looks high

  8. Carlos Hernandez

    Carlos Hernandez2 days ago

    I wonder would kevin ever be as big if it wasnt for Patrice O'Neal

  9. support your local antifa

    support your local antifa3 days ago

    so Kevin cheated, and he drove drunk, hmmmm I really don't have any sympathy for him...⚓

  10. Latoya Brown

    Latoya Brown4 days ago

    it was the way it was done lmao that was some real slime shit because I'm sure it wasn't his first time seeing Kevin with another women lmao

  11. Desmond Cristuardo

    Desmond Cristuardo4 days ago

    How I wish one person could report at a time. You're not kids for fucks sake!!!

  12. BlockBoy Mond

    BlockBoy Mond4 days ago

    So nobody seen kevin pull off 😂😂😂

  13. Oma Rumunna

    Oma Rumunna5 days ago

    Kevin is an _ss.

  14. alexander moreno

    alexander moreno5 days ago

    It’s a prank

  15. hungrynapps

    hungrynapps5 days ago

    the friend probably wants to touch his wife

  16. Jim Lahey

    Jim Lahey5 days ago

    That chick has an annoying voice

  17. sl0ptart

    sl0ptart6 days ago

    Kevin hart and the rock are probably the two most loved men in America... you can't screw over someone this influential without some serious repercussions.

  18. Auggie Mayne

    Auggie Mayne6 days ago

    ARE WE GUNNA IGNORE THE FACT KEVIN IS STUPID DRUNK AND BEHIND THE WHEEL???

  19. batgirlrules2

    batgirlrules27 days ago

    His “ friend” was probably the one that setup the robbery to his house while he was away.

  20. Most Hated

    Most Hated9 days ago

    There ain’t real friends in the industry or when it comes to 💰 everyone wants what you have and they’ll do anything to have it.

  21. Eddie Racolo

    Eddie Racolo13 days ago

    That girl is annoying she should stfu

  22. The Dapper Don

    The Dapper Don13 days ago

    Whatever the white guy's name is that stands to the left of the black guy with the dreads throughout this conversation, he stays interrupting dude w the dreads constantly in ALL there videos. lol. He must be the boss, but either way..Let him finish his sentence and then talk. 😂

  23. The Dapper Don

    The Dapper Don13 days ago

    Now he's sitting in LA county on a cement floor chilly as a motherfucker wishing he had Kevin to come bail him out. Why would somebody do that to their friend. I can never understand disloyal bitch made dudes. How can you have a friend that's there for you like Kevin has been for him, and then try to extort them. Did he really think that Kevin wouldn't just admit to it and move on? He's got all the money in the world, he can have anybody he wants and this dude tries to extort him. What a buffoon. I'm guessing he was trying to extort him over the tape saying that he's going to show it to his wife if he don't pay up. The fucked up part about it is his scary ass didn't even tell him in person, he wrote it in a letter. So there goes the paper trail for extortion. They might make an example out of that dude. Extortion ain't no joke, that's a "life felony" (20 years).. Gotta feel bad for Kev.. 😬

  24. Fuck YouTube

    Fuck YouTube16 days ago

    Money is my friend And my servant too

  25. Compton Bubb

    Compton Bubb19 days ago

    Looks like the hits from the streets guy lol

  26. Join FlybyMovement

    Join FlybyMovement19 days ago

    Right it's black shit. Community black shit.

  27. Sondra Douris

    Sondra Douris19 days ago

    Kevin decided to be un loyal to his wife and with that comes natural consequences 🤷🏽‍♀️ I don’t feel bad . I don’t know why people feel bad is it unfortunate that it’s his best friend . Yes of course but shouldn’t of cheated !

  28. Austin Scott

    Austin Scott20 days ago

    Stop interrupting

  29. Dirty Mick

    Dirty Mick20 days ago

    anybody else notice rockelles fuckin mustache at 3:43 made me lose my fuckin appetite dog deadass

  30. Shari Scott

    Shari Scott20 days ago

    This happens every day. Just another example

  31. JAH'S DAUGHTER

    JAH'S DAUGHTER21 day ago

    Fuck friends I was betrayed by a friend of thirty years.... I hate low life folks

  32. WestNapoli321

    WestNapoli32123 days ago

    All you dumbasses blaming Kevin need some fucking help. Yeah he’s wrong but you know damn well if your good friend is doin some shit you gotta have their back unless it’s some fucking vile shit. Y’all ain’t shit

  33. nulezie

    nulezie23 days ago

    maybe he felt bad for Kevins wife..

  34. Sam Ramos Jr

    Sam Ramos Jr25 days ago

    Friends and Family are always the ones that try to get you.. The closer they are to you the more they feel you owe them..

  35. dpl

    dpl26 days ago

    Never trust anyone who bowls for a living.

  36. dpl

    dpl26 days ago

    THEY MIGHT STRIKE!

  37. Call_me_papi

    Call_me_papi26 days ago

    I can’t stand that fat bitch she’s so fucking annoying

  38. Professor Dumbledik

    Professor Dumbledik26 days ago

    Just because you hang together 👏🏽 or they come to your bachelor party 👏🏽 or y’all drink together 👏🏽 do movies together 👏🏽 etc... doesn’t mean you’re friends😂 moral of story: your wife/significant other should be your best friend😂 now let us see the tape

  39. deidra warren

    deidra warren28 days ago

    I really dont like her!

  40. portal2passion

    portal2passionMonth ago

    Ooga booga boo watermelon banana

  41. Julie  Kissinger

    Julie KissingerMonth ago

    HURRAY FINALLY SOMEONE FUCKED HIM

  42. Julie  Kissinger

    Julie KissingerMonth ago

    Kevin Hart who Betrayed his pregnant wife ? Fxxk Hart what an ugly xucking xiggex

  43. Fredrick Smith

    Fredrick SmithMonth ago

    He was jealous amazing backstabbing bastard

  44. matthew hines

    matthew hinesMonth ago

    He cheated on his wife? smh

  45. jademetbar

    jademetbarMonth ago

    why does the other guy always have to keep interrupting? let the guy speak!

  46. Duoch Irkz Crimson IV

    Duoch Irkz Crimson IVMonth ago

    These motherfuckers love to interrupt others while talking and proving their points. Poor that dreadlock dude.

  47. Nathan Dominguez

    Nathan DominguezMonth ago

    I follow Kevin Hart on Snapchat . He posts videos with this dude all the time. I don’t think it was this guy.

  48. James Mezz

    James MezzMonth ago

    Yeah... a lot of people like HER. Watch your backs....

  49. fAwAz AL

    fAwAz ALMonth ago

    That’s so sad to know friends would do something like this...

  50. John K.

    John K.Month ago

    thats some fuck shitted azz shit.ain't his business shouldn't done that shit..

  51. Micheal Pereyra

    Micheal PereyraMonth ago

    LET THE DUDE WITH DREDDS TALK

  52. G !

    G !Month ago

    Does tmz cover rock stars too?

  53. rdgroup0311207

    rdgroup0311207Month ago

    That fat chick...is loud and crazy...

  54. MrBigT

    MrBigTMonth ago

    This new season of Power is litttttt!!!!!

  55. Adam Ricaud

    Adam RicaudMonth ago

    the channel of chat shit

  56. Sergio - If he dies, he dies - Ramos

    Sergio - If he dies, he dies - RamosMonth ago

    ITS AS IF TMZ JUST HIRE THE UGLIEST FATTEST AND LOUDEST PEOPLE TO NARRATE ?

  57. Jeffrey Phillip

    Jeffrey PhillipMonth ago

    That bitch is annoying

  58. Ramon Colon

    Ramon ColonMonth ago

    I don't trust no one not even the light that shine over my head. There's no such thing as homeboy,friends,right hand man, just trust yourself and especially when you got money, lots of free loaders out there that never done hard work in there life.

  59. Christian D

    Christian DMonth ago

    Kevin hart cheated? And got caught? Is that what's happening

  60. Earl Woodley

    Earl WoodleyMonth ago

    At least kevin found out who he is now before there is a later... It always still could've been worse

  61. johnathan Juarez

    johnathan JuarezMonth ago

    As long ass you have that money, all kinds are gonna come out friends or not. That's not coo tho

  62. Michael Harriott

    Michael HarriottMonth ago

    Everybody comments are stupid at the end of the day it's all about morals.. these guys know each other very well, so don't you think that Kevin wife is also bro friend to some degree 🤔 at the end of the day yall trying to make it women against men but that's like saying that somebody cheating on your mom but because of the guy code you don't step up or your sister or vice versa your dad or your bro...smh human race still got a long fucking way to go...and don't even get me started on that it's not your place bs that's some new shit if somebody doing something as a real fucking friend let me know what's happening or what you think I'm doing that might be morally wrong

  63. Colin Tran

    Colin TranMonth ago

    Bro code

  64. Janette Taumaoe

    Janette TaumaoeMonth ago

    Your enemy could be your best friend and yo best friend yo worst enemy..

  65. Ars 1

    Ars 1Month ago

    And?

  66. Keith Larsuel

    Keith LarsuelMonth ago

    Wow what a little Mitch !!

  67. BeyondAmaziin

    BeyondAmaziinMonth ago

    Nah his boy didn’t know how to control himself in Hollywood

  68. GatermanTV

    GatermanTVMonth ago

    I don’t get her point 🤦🏽‍♂️

  69. Seek Only Truth

    Seek Only Truth2 months ago

    Not his boy haha. His lover haha

  70. Trina Brooks

    Trina Brooks2 months ago

    Do your dirt by your lonely...

  71. Jason Plylaharn

    Jason Plylaharn2 months ago

    Bro code..........

  72. ifuwantpeace prepare4war

    ifuwantpeace prepare4war2 months ago

    gonna get cosby'd any way

  73. Derrick Cardona

    Derrick Cardona2 months ago

    That's chicks voice is like nails on a chalkboard!

  74. Rene Bechtold

    Rene Bechtold2 months ago

    your boy should cover your ass, not frame it

  75. joeh2401

    joeh24012 months ago

    On the next 48 black people betray each other all the time.

  76. Suckafree FREE

    Suckafree FREE2 months ago

    Daaam he talks over everybody...i cant watch

  77. BB Ki Vins

    BB Ki Vins2 months ago

    👎

  78. Raynell Holmes

    Raynell Holmes2 months ago

    I remeber that guy from the Sonics commercials. Hurts my heart to see him fall before he ever made it.

  79. J. Humphries

    J. Humphries2 months ago

    I can't understand that lady ! Damn

  80. Btr Butter

    Btr Butter2 months ago

    No new friends

  81. Donna Moore

    Donna Moore2 months ago

    Money is the root of all evil

  82. KruShal ChosenOne

    KruShal ChosenOne2 months ago

    Instagram @krushal_enuh 🎯

  83. Aida Torres

    Aida Torres2 months ago

    DOESN'T ANYBODY SEE CHARLES FACE EVERY TIME OLD BOY CUTS HIM OFF. PLUS CAN'T GET A WORD IN.....OH WELL.......CK IT OUT...U DECIDE..HOLLER

  84. Antbony Cruz

    Antbony Cruz2 months ago

    Raquel needs to get fired can I get i!!!

  85. Antbony Cruz

    Antbony Cruz2 months ago

    She's just way too annoying

  86. Antbony Cruz

    Antbony Cruz2 months ago

    Tried to do his boy like Judas

  87. Freddy Jason

    Freddy Jason2 months ago

    What’s the Dane cook thing?

  88. Alejandro Carter

    Alejandro Carter2 months ago

    Why she looks like a 🐖? And she bleaching. She says such stupid things

  89. King Jiggah

    King Jiggah2 months ago

    Fuck lil man

  90. King craig

    King craig2 months ago

    The white dude needs to shut the fuck up

  91. PiscesLuv♓️💞🐬🐠🐟

    PiscesLuv♓️💞🐬🐠🐟2 months ago

    Lol they want a name of a celebrity that got screwed over by a friend ok here you go SELENA end of story nothing tops what her friend did to her

  92. Theo Redd

    Theo Redd2 months ago

    My real friends are my kids nobody else cause they all disappoint at the end!

  93. 90fif

    90fif2 months ago

    FRIENDS AND FAMILY WILL DOG YOU OUT FOR MONEY. I DIDN'T HAVE MONEY ALL TIME WITH WORKING JOB TO JOB BUT FAMILY TOLD EVERYONE IM CRAZY/MENTAL SO THEY CAN GET A CHECK SINCE I LIVED WITH THEM AND THEY DIDN'T WORK

  94. S cell

    S cell2 months ago

    It's funny watching comedians life explode. They just no the jokes r on them now.

  95. eric jones

    eric jones2 months ago

    This is why I say, and will always stand by my word, anyone who betrays those who has been great to u should be murdered savagely. What Kevin Hart did to his wife was wrong as hell. This is why I use discernment when choosing anyone as a friend or trust worthy

  96. Sheron Gordon-Dilnassa

    Sheron Gordon-Dilnassa2 months ago

    Why does Harvey keeps cutting off the guy on his left, I hated that, let he damn man talk, then you talk. It is not all about you, otherwise persons would not watch.

  97. Carolyn Jenkins

    Carolyn Jenkins2 months ago

    He could have just asked him for some money.

  98. michael c

    michael c2 months ago

    That chick Raquel is hella annoying. Forget better friends, she needs friends period!!

  99. SunShine xoxo

    SunShine xoxo2 months ago

    Karma .. should of been being a good boy then Kevinnnnnnnnn

  100. BornToFly

    BornToFly2 months ago

    J.T Jackson is an idiot for doing all that... All of us are Kevin Hart lovers and to think he can down him and extort him like that shows he is a fool...

  101. Food For Thought

    Food For Thought2 months ago

    That's ol boy from Mailibootay with Brian Hooks and Sticky Fingaz lol

  102. ginn dro

    ginn dro2 months ago

    Friends ain't really friends just some cool ass niggas. -bladeIceWood